Baggrund

søndag den 4. marts 2018

Forårskort




Hej


Så blev det min tur til at blogge på Scrapbook Funs side.

Jeg har lavet et forårskort, med den skønne serie Springtime fra Mintay.

Jeg har brugt det ternede grønne ark, og har brugt arket både fra 12x12” og 6 x 6”,
det syntes jeg giver en rigtig god effekt.

Nederst kan du se hvilke materialer jeg har brugt. 


Den lille skønne ramme er russisk og Scrapbook Fun har dem med på messerne her i marts måned.


Jeg har drysset embossing pulver på mit ark og varmet op med varmepistolen under arket.

 
Blonde borten fra Marianne design har jeg lagt under en stribe af det ternede papir fra 6 x 6” blokken.

 

Mintay Papers - Springtime collection 6"x6"










 

Marianne Design - Lace Border


Rigtig godt forår til jer alle.
Hilsen Helle











Ingen kommentarer: